קורס אזורי מחייה

 

אנחנו שמחים להציג לכם קורס אונליין מקצועי ומקיף בנושא אזורי מחייה לדגי נוי. את הקורס העברנו למאות חובבים ברחבי הארץ במסגרת "האקדמיה לדגי נוי" ואנחנו מעניקים אותו ללא עלות לעוקבים שלנו. קורס אזורי מחייה של דגי הנוי יכלול לימודים על איזורי המחייה של הדגים בטבע בנוסף נלמד על הצרכים החיוניים של הדגים, תנאי החיים המתאימים למינים שונים, ושיטות הטיפול המומלצות לכל סוג.

 
סינון לפי מחיר
אזורי מחייה לדגי נוי  - אגם מלאווי

אזורי מחייה לדגי נוי - אגם מלאווי

אגם מלאווי נחשב לאגם הדרומי ביותר בשבר הסורי אפריקני, בדרום מזרחה של היבשת השחורה. האגם נקרא גם אגם ניאסה או אגם ליווינגסטון, על שם המדען המערבי הראשון שגילה אותו - דיוויד ליווינגסטון.
אזורי מחייה לדגי נוי  - האוקיינוס השקט

אזורי מחייה לדגי נוי - האוקיינוס השקט

האוקיינוס השקט הוא מאגר המים הגדול ביותר על פני כדור הארץ: הוא מכסה לבדו כשליש משטח הכדור כולו וככזה, הוא משפיע על כל עולם החי שלנו. האוקיינוס השקט ידוע בעיקר בשפע הדגים שיש בו, וכולל בתוכו כמה מסוגי הדגים הנפוצים ביותר - ובכמויות עצומות.

אזורי מחייה לדגי נוי  - נהר האמזונס

אזורי מחייה לדגי נוי - נהר האמזונס

נהר האמזונס המוכר לכל, הוא הנהר הגדול והמרשים מבין נהרות העולם. גם אם ישנו וויכוח לגבי אורכו (יש הטוענים כי הוא הראשון בעולם גם מבחינה זו, ואחרים טוענים שהוא שני לנילוס), אין כל וויכוח לגבי עוצמתו, נפחו והשטח על פניו הוא מתפרס.
אזורי מחייה לדגי נוי  - האוקיינוס האטלנטי

אזורי מחייה לדגי נוי - האוקיינוס האטלנטי

האוקיינוס האטלנטי הוא אחד מגדולי הימים בכדור הארץ. הוא ממוקם במקום השני מבחינת גודלו (אחרי האוקיינוס השקט) והוא כולל בתוכו כמה וכמה ימים קטנים יותר. למעשה, מדובר בים אשר מכסה כחמישית משטח כדור הארץ.
אזורי מחייה לדגי נוי - נהר טנסי

אזורי מחייה לדגי נוי - נהר טנסי

נהר טנסי הוא נהר אשר זורם בדרום מזרחה של ארצות הברית, כאשר בדרך הוא עובר במדינות טנסי, אלבאמה וקנטאקי. מקורו של הנהר בהרי האפלצ'ים והוא מסיים את מסלול בנהר אוהיו, אותו הוא מזין. אורכו של הנהר הוא 1,049 קילומטרים, כאשר אגן הניקוז שלו משתרע על פני שטח של יותר מ-105 קמ"ר.
אזורי מחייה לדגי נוי - נהרות מרכז אמריקה

אזורי מחייה לדגי נוי - נהרות מרכז אמריקה

 
נהרות מרכז אמריקה זורמים בחבל ארץ קטן יחסית, המחבר בין אמריקה הצפונית והדרומית.
אזורי מחייה לדגי נוי - אגם ויקטוריה

אזורי מחייה לדגי נוי - אגם ויקטוריה

אגם ויקטוריה ממוקם במזרח יבשת אפריקה ונמצא בשטחן של שלוש מדינות: קניה, אוגנדה וטנזניה. הוא נחשב לאגם הטרופי הגדול בעולם ולמאגר המים המתוקים השני בגודלו בעולם, אם כי מבחינת קיבולת המים שלו, הוא נמצא רק במקום השביעי - בעיקר בשל היותו אגם רדוד מאוד, יחסית.
אזורי מחייה לדגי נוי - ים האלמוגים

אזורי מחייה לדגי נוי - ים האלמוגים

ים האלמוגים מהווה חלק מהאוקיאנוס השקט, ונמצא בצמוד לחופיה הצפון-מזרחיים של אוסטרליה. מדובר בים פתוח גדול למדי שופע אלמוגים ושוניות אלמוגים גדולות, כמו גם איים, איונים, ריפים ואטולים. בין המפורסמים שבאיי האזור הוא אי חג המולד.
אזורי מחייה לדגי נוי - הים האדום

אזורי מחייה לדגי נוי - הים האדום

הים האדום או ים סוף, הוא מעין תעלה ימית ארוכה אשר מתחילה במצר באב אל מנדב שבדרום ומגיעה עד למפרץ אילת בצפון. הים האדום הוא למעשה שלוחה של האוקיינוס ההודי וככזה, הוא מבטיח מראות מדהימים וכמובן עושר תת ימי גדול במיוחד.
אזורי מחייה לדגי נוי - אגם טנגניקה

אזורי מחייה לדגי נוי - אגם טנגניקה

אגם טנגנייקה הוא אחד ממאגרי המים המתוקים הוותיקים בעולם, ויש המעריכים כי הוא האגם הוותיק מכולם -טנגנייקה ממוקם במקום השני בעולם מבחינת שיא עומקו (אחרי ימת באיקל שברוסיה) והנפח שלו עצום: 18,900 קילומטרים מעוקבים.

אזורי מחייה לדגי נוי - אוסטרליה

אזורי מחייה לדגי נוי - אוסטרליה

אוסטרליה, היבשת שבקצה העולם, נחשבת לבית גידול עצום וייחודי, בו התפתחו כמה מבעלי החיים המשונים בעולם. המגוון יוצא הדופן מבחינת החי האוסטרלי, הוא שמייחד אותה בצורה ברורה משאר חלקי כדור הארץ - ומה שנכון לעולם אשר על פני האדמה, נכון גם מתחת לפני המים: ממלכת החי האוסטרלית היא מהמגוונות והייחודיות בעולם.
 
 
 
X וואטסאפ
עם נציג
X וואטסאפ
עם נציג