דילוג

קורס הקמת אקווריום

RSS
  • שיעור מספר 1 - קביעת אופיו של האקווריום - בית הובי אונליין

    שיעור מספר 1 - קביעת אופיו של האקווריום

    אקווריום הדגים הטרופי - אקווריום מים מתוקים בטמפרטורה קבועה - הוא הנפוץ ביותר כיום לגידול ביתי. עניין זה נובע מכמה סיבות: המבחר הגדול ביותר של דגי הנוי אשר עומדים לרשות המגדל, לצד הקלות והפשטות היחסית שבאחזקת אקווריום דגים טרופי.
    להמשך קריאה
  • שיעור מספר 2 - עיצוב האקווריום - בית הובי אונליין

    שיעור מספר 2 - עיצוב האקווריום

    לאחר שבחרנו את אופיו של האקווריום, יש להחליט בנושא עיצוב אקווריום - מה הוא יכיל וכיצד הוא ייראה. כאן, ובניגוד לפריטים אחרים בבית, לא מדובר בעניין אופנתי בלבד - להיפך: עיצובו של האקווריום ישפיע רבות על הדמיית הסביבה הטבעית של הדגים ולכן יש לו חלק חשוב בתהליך ההקמה.
    להמשך קריאה
  • שיעור מספר 3 - ציוד לאקווריום - בית הובי אונליין

    שיעור מספר 3 - ציוד לאקווריום

    הציוד הנלווה לאקווריום הוא זה שמבטיח את יצירת התנאים המתאימים עבור הדגים, ממש כמו בטבע: שמירה על חומציות מתאימה של המים, הקפדה על הטמפרטורה הדרושה, סינון יעיל של המים מפסלות ושאריות, ערבול המים והזנתם בכמות מספקת של חמצן. את כל אלו ניתן להשיג בעזרת הציוד הבא:
    להמשך קריאה
  • שיעור מספר 4 - הפעלת האקווריום - בית הובי אונליין

    שיעור מספר 4 - הפעלת האקווריום

    הצעד האחרון הוא הפעלת האקווריום, שנדמה אולי כמובן מאליו אך יש לו חשיבות עצומה. רבים לא יודעים זאת, אך לא ניתן להפעיל את האקווריום סתם כך ופשוט לתת לו 'לעשות את שלו'. כדי להבטיח את בריאות הדגים ושגשוגם לאורך זמן, חשוב לדעת כיצד להפעיל את האקווריום בפעם הראשונה.
    להמשך קריאה

השוואת מוצרים

{"one"=>"בחירת 2 או 3 פריטים להשוואה", "other"=>"פריטים נבחרו"}

בחירת מוצר ראשון להשוואה

בחירת מוצר שני להשוואה

בחירת מוצר שלישי להשוואה

השוואה