דילוג

קורס תחזוקה וטיפול

RSS
  • הפעלת מסנן חיצוני - בית הובי אונליין

    הפעלת מסנן חיצוני

    סידור מדיות הסינון בפילטר יעשה בצורה כזו שהמים יפגשו קודם את מדיית הסינון הפיסי (פרלון / ספוגים), לאחר מכן את מדיית הסינון הכימי (פחם, סופחי אמוניה, סופחי ניטראט, סופחי פוספאט) ובשלב האחרון את מדיית הסינון הביולוגי (קרמיקות, ביו-בולס, ביו פילם, ספוג ייעודי).
    להמשך קריאה
  • ניקוי מסנן חיצוני - בית הובי אונליין

    ניקוי מסנן חיצוני

    על מנת לשמור על אורך חיי הפילטר ותקינות עבודתו השוטפת רצוי להכיר את הנקודות החשובות לניקוי כהכלה. לפניכם מדריך לניקוי פילטר חיצוני לאקווריוםתחזוקת אקווריום - שיעור מספר 10 - ניקוי מסנן חיצונייש חשיבות רבה לסדר הפעולות שהרי אנחנו הולכים לנקות...

    להמשך קריאה
  • תחזוקה בשלוש צעדים - בית הובי אונליין

    תחזוקה בשלוש צעדים

    ניתן למנוע בעיות רבות וזמן יקר על ידי תחזוקה של שלוש צעדים פשוטים פעם בשבועים. הגורם החשוב ביותר הוא אקווריום יציב. כל עוד הכל פועל כראוי והדגים בריאים, אין צורך בשינוי משמעותי.

    להמשך קריאה
  • קליטת דגים חדשים - בית הובי אונליין

    קליטת דגים חדשים

    הוצאת דגים והעברתם למשכנם החדש הינו פעולה לא נעימה עבור הדגים ולעיתים גורמת להם עקה (סטרס), דבר שהופך אותם לרגישים יותר למחלות על-מנת להפחית את רמות העקה אצל הדגים, רצוי לפעול בצורה נכונה בעת העברת דגים ולפעול ע"פ סדר פעולות שנביא בהמשך שיעזרו לנו לשמור על דגי הנוי לאורך זמן...
    להמשך קריאה
  • טיפים לאקווריום בריא - בית הובי אונליין

    טיפים לאקווריום בריא

    שמירה על אקווריום נקי חשובה לנו כדי שנוכל להמשיך ליהנות ממנו, אך מעבר לניקיון האקווריום, יש לשמור גם על איכות מים טובה ויציבה לאורך זמן וכן על יציבות ביולוגית
    להמשך קריאה
  • תאורה באקווריום - בית הובי אונליין

    תאורה באקווריום

    תפקיד התאורה באקווריום הינו מעל לכל, הבטחת תהליך הפוטוסינתזה באקווריומים בהם יש צמחיה, מה שישפיע על איכות המים ועל איכות חיי הדגים. 
    להמשך קריאה
  • בקטריה - בית הובי אונליין

    בקטריה

    האקווריום, ביתם של דגי הנוי, מתפקד כמערכת ביולוגית לכל דבר ועניין - מערכת אשר מבטיחה את קיומם של הדגים, תוך שמירה על איזון עדין ומוקפד בין כמה וכמה גורמים, אשר יחד יוצרים מים איכותיים וראויים לדגי הנוי.
    להמשך קריאה
  • איך לזהות שהמים יצאו מאיזון - בית הובי אונליין

    איך לזהות שהמים יצאו מאיזון

    האם אי פעם הסתכלתם על המים שלכם והבחנתם שרמות החומציות (PH) נמוכות, או שהניטריט (NO2) עלה במשך הלילה? לא סביר! את הדברים האלה אי אפשר לראות. יש צורך בבדיקות כדי לקבוע את הרמה של הערכים האלו.
    להמשך קריאה

השוואת מוצרים

{"one"=>"בחירת 2 או 3 פריטים להשוואה", "other"=>"פריטים נבחרו"}

בחירת מוצר ראשון להשוואה

בחירת מוצר שני להשוואה

בחירת מוצר שלישי להשוואה

השוואה