דילוג

קורס הקמת אקווריום מים מלוחים

RSS
  • שיעור מספר 4 - תאורה לאקווריום מים מלוחים - בית הובי אונליין

    שיעור מספר 4 - תאורה לאקווריום מים מלוחים

    התאורה, בכל אקווריום, היא אחד התנאים הדרושים לשגשוג ה'דיירים' שבו. ממש כשם שאנחנו, בני האדם, זקוקים לאור שמש, כך גם הדגים – ולכן חשוב להשקיע גם בתאורה. האם ישנו הבדל בין אמצעי התאורה באקווריומים השונים – בדגש על אקווריום מים מלוחים?

    להמשך קריאה
  • שיעור מספר 1 - מבוא למים מלוחים - בית הובי אונליין

    שיעור מספר 1 - מבוא למים מלוחים

    אקווריום מים מלוחים הוא אחד האוצרות הגדולים ביותר שיכול אדם להכניס לביתו. אנו לא מזלזלים כמובן, באקווריומים ה'קלאסיים', בעלי המים המתוקים, אך אקווריום מים מלוחים הוא ללא ספק קפיצת מדרגה - אל ממלכת מים מופלאה המזכירה במובנים רבים את מעמקי הים והאוקיינוס.
    להמשך קריאה
  • שיעור מספר 2 - פורק חלבונים - בית הובי אונליין

    שיעור מספר 2 - פורק חלבונים

    אם אתם מתכוונים להקים אקווריום מים מלוחים, או שכבר יש לכם כזה, ידוע לכם בוודאי שפורק החלבונים הוא אולי הרכיב החשוב ביותר בו. מאחר שבאקווריום מסוג זה מצטברת פסולת אורגנית רבה אשר 'מעמיסה' על המים ה'עמוסים' גם כך, ומאחר שקשה מאוד באקווריום שכזה לחמצן את המים באמצעים אחרים, פורק החלבונים הוא בעצם הגורם המאזן החשוב ביותר.
    להמשך קריאה
  • שיעור מספר 3 - משאבות גלים - בית הובי אונליין

    שיעור מספר 3 - משאבות גלים

    כבר רבות נאמר על החשיבות שביצירת 'ממלכת מים' באקווריום אשר תהיה כמה שיותר דומה לממלכת המים האמיתית, זו שמתחת לפני הים. באקווריום מים מלוחים האתגר גדול יותר, בהשוואה לאקווריום מים מתוקים, זאת משום שעליו לכלול עוד כמה וכמה תוספות שידמו את האקווריום בצורה מדויקת למאגר המים המלוח. אחד מהם הוא משאבת הגלים, אשר יוצרת את הזרמים במים.
    להמשך קריאה

השוואת מוצרים

{"one"=>"בחירת 2 או 3 פריטים להשוואה", "other"=>"פריטים נבחרו"}

בחירת מוצר ראשון להשוואה

בחירת מוצר שני להשוואה

בחירת מוצר שלישי להשוואה

השוואה