דילוג
בניית אקווריום

בניית אקווריום לפי מידה

אנחנו מתמחים בבניית אקווריומים מעוצבים בהתאמה אישית
לפרטים והצעת מחיר
מערכות מתקדמות

בעזרת טכנולוגיות חדשות אנו יכולים להפוך את התחזוקה לאוטומטית

פתרון כולל

כבר מעל 50 שנה אנחנו מספקים פתרון כולל של בניית אקווריום, עיצוב מרהיב ותחזוקה שוטפת

שירות אישי

המומחים שלנו ילוו אותך באופן אישי החל מבניית האקווריום דרך עיצוב האקווריום ועד התחזוקה השוטפת

ייעוץ מקצועי

יש לך שאלות? צוות המומחים שלנו ישמחו לסייע לך עם כל התשובות

😀 בואו נדבר

מעונינים לשמוע עוד פרטים או לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות
המומחים שלנו זמינים לכל שאלה

לפרטים והצעת מחיר

בניית אקווריום - תיק עבודות

בניית אקווריום לפי מידה 1

בניית אקווריום

אקווריום קיר מעוצב בתוך גרם מדרגות

בניית אקווריום לפי מידה 2

בניית אקווריום

אקווריום קיר מעוצב

בניית אקווריום לפי מידה 3

בניית אקווריום

אקווריום קיר בכניסה לבית

בניית אקווריום לפי מידה 4

בניית אקווריום

אקווריום מחיצה בסלון

בניית אקווריום לפי מידה 5

בניית אקווריום

אקווריום צמחייה רימלס

בניית אקווריום לפי מידה 6

בניית אקווריום

אקווריום מים מלוחים בתוך קיר

בניית אקווריום לפי מידה 8

בניית אקווריום

אקווריום דו צדדי בכניסה לבית

בניית אקווריום

אקווריום מעוצב עם רק תלת מימד

בניית אקווריום לפי מידה 8

בניית אקווריום

אקווריום מחיצה במשרד

לקוחות מרוצים וממליצים

מקצוענים לגמרי. זמינים לכל שאלה והתייעצות. גם הרבה אחרי קבלת השירות. לבית הובי יש ידע מקצועי רב על הקמה ותחזוקה של בריכות ואקווריום. והבנה מקצועית בעולם החי והצומח שבתוך המים. ממליץ בחום

איציק כהן, כפר עציון

אנו בקשר עסקי עם בית הובי כבר כמה שנים. יש לי אקווריום בבית ובריכות דגים בחצי ותמיד זמינים לתת שירות ויעוץ. מספקים מוצרים טובים ובזמן. חווית שרות יוצאת מן הכלל. מאחל בריאות והצלחה, מזל וברכה

שלום קופרמן, חמדת

כבר 40 שנים אני מגדל דגי נוי ועד היום היו לי למעלה מ 14 אקווריומים שונים רובם מבית הובי. אני יכול להמליץ לכולם ליצור קשר עם המומחים של בית הובי ולהתרשם ממקור ראשון מאנשים מיוחדים שלא ניתן לשכוח

גיא שחף, הרצליה

בניתי עם בית הובי אקווריום לתוך נישה בארון. יצא מושלם. אחלה יחס אישי, אדיבות ומקצועיות

מוריאל גבאי, באר גנים

מספר 1 בארץ מחירים ללא תחרות נותן שירות מקצועי וייעוץ בשפע , אני עובד עם בית הובי מעל 10 שנים ונהנה מכל רגע. מומלץ בחום

אלעד מדר , תל אביב

עוד כשהייתי בן 10 אבא שלי לקח אותי לבית הובי ויחד הקמנו את האקווריום הראשון שלי. מאז עברו הרבה שנים ויש לי כל כך הרבה זיכרונות טובים מהמקום הזה שבעצם החדיר בי את האהאבה לעולם המים והיום שמחתי לגלות, כי הגישה היא אותה גישה. שירות מקצועי ונעים, מחירים מעולים והכי חשוב - אנשים שבאמת באמת אוהבים לדגל דגים

אוליבר פלן, תל אביב

😀 בואו נדבר

מעונינים לשמוע עוד פרטים או לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות
המומחים שלנו זמינים לכל שאלה

לפרטים והצעת מחיר

בניית אקווריום לפי מידה – איך עושים את זה?

תהליך בניית אקווריום הוא תהליך שדורש ידע מסוים וניסיון כלשהו בתחום. הרי אנחנו למעשה יוצרים כאן ממלכת מים חדשה, יש מאין כביכול. לכן חשוב להתמקד בהרבה מאוד פרמטרים, כשאחד מהם הוא ההתאמה המדויקת למיקום המיועד.

מדוע זה חשוב כל כך? משום שהצבת אקווריום ומילויו במים ובדגים הם לא הדברים היחידים שיש לחשוב עליהם. צריך לחשוב גם על הנקודה שבה ימוקם האקווריום, על הנפח שלו, על גובהו ורוחבו, על צורתו ואפילו על עיצובו.

רק שילוב של כל אלו יחד יוכל להבטיח לכם אקווריום מקצועי, חשוב מזה – איכותי וראוי לשוכני המים שלכם. בניית אקווריום לפי מידה, בידי מומחים לעניין, היא הדרך הבטוחה לעשות זאת. בניית אקווריום לפי מידה היא למעשה מלאכה עיצובית מחושבת מאוד, שמתאימה את האקווריום לצרכים שלכם. במילים אחרות, זהו אינו אקווריום 'מן המוכן' אלא כזה שנבנה בהתאם לצרכים שלכם, להעדפות שלכם ולממלכה שאתם רוצים להקים.

מה חשוב לדעת בתהליך בניית אקווריום ?

בין אם מדובר בהקמת אקווריום רגיל ובין אם מדובר באקווריום לפי מידה, יש כמה דברים שצריך לדעת ולשים אליהם לב בעת ההקמה :

חשוב לדאוג שבאקווריום יהיו דגים אשר יכולים לחיות אחד עם השני 'בשלום', בלי מאבקי טריטוריה או סכנת טריפה.

יש להשתמש בתאורה לאקווריום שמתאימה לאופי הדגים ולצורכיהם, ורצוי שזו תהיה תאורה חסכונית ויעילה, לדוגמה, תאורת לד לאקווריום.

יש לבנות מערך משאבות ופילטרים איכותי, כזה שיבטיח את ניקיון האקווריום ויספק לדגים די חמצן 'מסביב לשעון'.

חשוב מאוד ליצור עבור הדגים את הסביבה הדומה ביותר לסביבתם הטבעית, מבחינת הצמחייה באקווריום, טמפרטורת המים וה'אקלים' באקווריום, אספקת מזון מתאים וכדומה.

לפני סיום נציין כי גם לשלבי הקמת האקווריום ישנה חשיבות רבה - אי אפשר פשוט למלא מים 'לזרוק' אליהם דגים ללא תכנון ובנייה מוקפדת של הסביבה. סיוע מצד מומחים לבניית אקווריום לפי מידה, כדוגמת אנשי בית הובי שעושים זאת כבר שנים ארוכות, יבטיח לכם הקמה חכמה, מושכלת ונכונה שתתחשב בכל פרט ופרט ותקים יחד אתכם אקווריום לתפארת.

לנוחיותכם תוכלו להשתמש בשירותי תחזוקת אקווריום המסופקים ע"י אנשי המקצוע מצוות בית הובי הכוללים ביולוגים ימיים , טכנאים ומומחים בתחזוקת אקווריומים. כך תוכלו להחזיק אקווריום לתפארת ולהשאיר את העבודה הקשה למומחים.

בניית אקווריום לפי מידה - שיקולים ודגשים

בניית אקווריום לפי מידה היא למעשה מלאכה עיצובית מחושבת מאוד, שמתאימה את האקווריום לצרכים שלכם. במילים אחרות, זהו אינו אקווריום 'מן המוכן' אלא כזה שנבנה בהתאם לצרכים שלכם, להעדפות שלכם ולממלכה שאתם רוצים להקים.

השיקולים הנלקחים בחשבון בעת הקמת אקווריום לפי מידה הם :

סוג האקווריום: איזה אקווריום תרצו שיהיה לכם? אקווריום מים מתוקים, אקווריום מים מלוחים (ריף, מרינה...), אקווריום צמחייה? 

• ה'דיירים' : כמה דגים אתם רוצים שיהיו באקווריום שלכם, ומאילו סוגים? האם אתם רוצים שתהיה בו צמחייה רבה, או חסרי חליות?

הנפח הרצוי : האם השאיפה שלכם היא אקווריום סטנדרטי יחסית מבחינת גודלו ונפחו, או שאתם מעוניינים באקווריום עצום שיתפרש על שטחענק?

מיקום האקווריום : גם למיקום האקווריום יש השפעה על הכנתו, על החומרים שמהם הוא ייוצר ועוד.

התקציב : אקווריום לפי מידה הוא כזה אשר 'תפור' למידותיכם גם מבחינת התקציב שעומד לרשותכם – מה שישפיע רבות על התוצאה הסופית.

בניית אקווריום - לדעת שיש לכם את המוצר הטוב ביותר

אקווריום שתפור למידותיכם הוא כזה שמיוצר מהחומרים המשובחים ביותר, ע"י אנשי המקצוע המיומנים והמקצועיים ביותר. באקווריומים כאלו מושקעת מחשבה רבה, כדי לספק ללקוח את המוצר הכי טוב שיש.אבל העניין אינו מסתיים רק באספקת המוצר הטוב ביותר : מומחים לבניית אקווריומים לפי מידה יודעים גם כיצד להתאים את המבנה לדרישותיכם, כיצד לדאוג שיהיה המוצלח ביותר מבחינת מטרות שאתם הצבתם לעצמכם בכל הנוגע לגידול הדגים, וכיצד להדריך אתכם בצורה נכונה, ואף ללוות אתכם אישית לאורך כל התהליך – גם בביתכם שלכם – כדי לוודא שהתהליך כולו מתקיים כמתוכנן.

אקווריום קיר

אם אתם בטוחים שהאקווריום הסטנדרטי, זה העשוי מלבן ומונח על השולחן, הוא האקווריום של העתיד – אתם טועים בגדול. היום אקווריומים יכולים להגיע בשלל צורות, גדולים וסוגים, ובכלל זה אקווריום קיר: מסוגי האקווריומים היפים ביותר שיש היום. אז מה הוא אקווריום קיר ואיך מקימים אחד כזה?

מהו אקווריום קיר ולמה צריך לשים לב בעת בנייתו?

אקווריום קיר הוא למעשה אקווריום לתליה על קיר – כלומר הוא הופך להיות חלק מהקיר עצמו. לרוב הוא יוצב בגומחה או נישה שהוכנה לכך מראש, כך שהחלק הקדמי ביותר שלו יהיה 'בקו אחד' עם פני הקיר עצמו, או מעט שקוע יותר בתוכו. מדובר בתוספת מדהימה לכל חלל, איך שלא נסתכל על כך. חשבו על תמונה חיה, שקועה בתוך הקיר, בעלת מראה יוקרתי ועיצוב בלתי רגיל.

במילים אחרות, אם את מחפשים אקווריומים מיוחדים, זו בהחלט אפשרות מומלצת.כל אדם, גם כזה אין לו מושג רב בגידול דגים, יכול להניח שבניית אקווריום בתוך קיר אינה בנייה רגילה, וכי ישנם כמה גורמים וסוגיות שיש לשים לב אליהם:

• האם האקווריום ימוקם בקיר קיים או שהוא מוכנס לקיר ייעודי? אם נדרשת חציבה מיוחדת בקיר קיים בשביל להכניס את האקווריום, העבודה עשויה להיות מעט מורכבת יותר. בנייה של הקיר מראש, כשכבר יש בו גומחה מתאימה לאקווריום, עם כל ההכנות הדרושות, תהפוך את המלאכה לפשוטה הרבה יותר

• באיזה סוג של קיר מדובר? אם הקיר כולל צנרת מסועפת או חוטי חשמל רבים, הוא ככל הנראה לא יתאים להקמת אקווריום קיר. גם קיר תומך, שנחשב מרכזי ומשמעותי למבנה מבחינה הנדסית, לא יתאים בדרך כלל למהלך שכזה

• האם תשתיות המבנה קרובות לאקווריום? אמנם כל דבר כמעט אפשר לפתור, אך רצוי שהאקווריום יהיה קרוב לנקודת מים ולנקודת חשמל, משום שכך הקמת התשתיות סביבו תהיה פשוטה יותר.אלו, באופן כללי, השיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בניית אקווריום קיר.

 אקווריומים מעוצבים לתלייה על הקיר – הסוגים

אחרי שהבנו מה הם השיקולים החשובים, אפשר להתפנות לסוג האקווריום שתבנו – שגם הוא ישפיע כמובן על תהליך הבנייה, על משכו ועל כמות המשאבים שתצטרכו להשקיע בו.

את הסוגים אפשר לחלק, בגדול, לשתי קבוצות:

1.אקווריומים מעוצבים : האם זה יהיה אקווריום מחיצה (אשר ימוקם בתוך מחיצה וכך אפשר יהיה לראותו משני הצדדים), אקווריום קובייה (שלרוב יבלוט החוצה מהקיר, ורק חלקו האחורי יהיה מוסתר), אקווריום המוטמע כולו בקיר ועוד

2. 'ממלכת המים' שתוקם באקווריום: האם זה יהיה אקווריום צמחייה, אקווריום מים מתוקים או אקווריום מים מלוחים? סוג האקווריום שייבחר מבחינה זו ישפיע, כמובן, גם על סוג הדגים שיהיו בו ועל התחזוקה שלו.כדאי לדעת שהיום אפשר להקים כל סוג של אקווריום שתרצו בקיר הנבחר, אך צריך לזכור שלכל סוג ישנם שיקולים, תוספות והגבלות משלו שעליכם לקחת בחשבון בעת ההקמה.

 עיצוב אקווריום קיר

זוהי אולי הסוגיה המעניינת ביותר בכל הנוגע לאקווריום קיר: העיצוב שלו. אקווריום שכזה, אם מושקעת בו מחשבה נכונה, יכול להפוך לפריט המושך והמעניין ביותר בחלל, בין אם זהו חדר בביתכם הפרטי או חלל המשרד. מעל לכול, חשוב מאוד לבחור בדגים המתאימים לאקווריום, הן מבחינת הסביבה שבה יחיו (כפי שציינו קודם), והן מבחינת העיצוב הכללי של החדר.

אם האקווריום יושם בחלל נקי ואלגנטי, מומלץ לבחור בדגים בעלי מזג רגוע וגוונים בהירים; אם החלל נועז וצבעוני, כדאי שגם הדגים יהיו כאלו.בכל מקרה ובכל שאלה – הן על תכנון האקווריום, הן על הקמתו ותחזוקו והן על עיצובו – תוכלו לפנות לאנשי בית הובי, שישמחו לסייע לכם ביצירת אקווריום קיר שאין עוד כמותו בשום מקום אחר

 לחברת בית הובי אונליין ניסיון של מעל 50 שנים בייצור, בבניה ובהתקנה של אקווריומים בהתאמה אישית, ללקוחות פרטיים, וללקוחות עסקיים, אנו מספקים פתרון כולל מהאקווריום, דרך המערכות הנלוות לו כולל עיצוב והכל במקום אחד ובהתאמה מלאה  

😀 בואו נדבר

מעונינים לשמוע עוד פרטים או לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות
המומחים שלנו זמינים לכל שאלה

לפרטים והצעת מחיר

השוואת מוצרים

{"one"=>"בחירת 2 או 3 פריטים להשוואה", "other"=>"פריטים נבחרו"}

בחירת מוצר ראשון להשוואה

בחירת מוצר שני להשוואה

בחירת מוצר שלישי להשוואה

השוואה